News

i-net Clear Reports - New Release 22.4

Berlin, Apr 28, 2022

i-net software proudly announces the release 22.4 of i-net Clear Reports. This release contains bug fixes and some new features like:

  • The bundled AdoptOpenJDK 11 was updated to Eclipse Temurin 17.0.3.
  • Two factor authentication supported.
  • Prevent side load of plugins for wrong application version.
  • It is now supported to use Web-Push notifications.
  • Font replacement improved for 'HTML advanced' formatted text.
  • TotalPageCount should now be evaluable in a trigger function.

For more information please refer to the release notes.

If you have any questions, please contact clearreports@inetsoftware.de.

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Stellungnahme zur Sicherheitslücke in Log4j

Berlin, Dec 13, 2021

Nach einer tiefgehenden Analyse sind wir zu dem Schluss gekommen, dass kein i-net software Produkt von der log4j-Sicherheitslücke CVE-2021-44228 betroffen ist.

Wir haben über die Sicherheitslücke folgendes Statement herausgegeben, zu finden auf unserer FAQ-Webseite.

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i-net PDFC - New Release 21.10

Berlin, Nov 17, 2021

i-net software proudly announces the release 21.10 of i-net PDFC. This release contains bug fixes and several new features. This release includes an all new Plugin Store which allows loading additional features. The Plugin Store application also provides the plugin management and informs about about new plugin and application releases.

For more information please refer to the release notes.

If you have any questions, please contact pdfc@inetsoftware.de.

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i-net HelpDesk - Neue Version 21.10

Berlin, Nov 17, 2021

Wir freuen uns, die Release der neuen i-net HelpDesk Version 21.10 anzukündigen. Diese Version enthält eine Reihe Neuer Funktionen und Verbesserungen wie z.B.:

  • MS Teams und Discord Integration
  • Meetup - ein DSGVO-konforme Kommunikationslösung
  • Plugin Store zum Ergänzen weiterer Programmfeatures
  • Textbausteine werden im Web konfiguriert und unterstützen Anlagen
  • Suche innerhalb eines Tickets in der Webanwendung
  • Vergabe von Berechtigungen einzelner Ticketaktionen
  • Token-Authentifizierung für die WebAPI

Bei Fragen dazu, wenden Sie sich bitte unseren Support: helpdesk@inetsoftware.de.

 

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