News

i-net HelpDesk 7.1 - not just Java, now web-based as well

Berlin, Nov 02, 2009

Since the web is growing to be an extremely important factor in todays business world, and mobile accessibility is becoming more and more vital, we decided to include an HTML/AJAX-based HelpDesk client for end users with i-net HelpDesk 7.1.

Read on for more information about the features offered in this new version.
Note: We only distribute this product in German-speaking countries.

Viele neue Funktionen (siehe pdf) machen den i-net HelpDesk noch leistungsfähiger, zum Beispiel:

  • HTML-Client für Endanwender und externe Kunden
  • Warnungen für Eskalationen und Deadlines
  • Stoppuhr-Option
  • Workflow-Ergänzungen
  • Datenbank-Updater

Warnungen für Eskalation Stoppuhr

Für weitere Informationen zum neuen i-net HelpDesk 7.1 besuchen Sie bitte die i-net HelpDesk Webseite. Oder bestellen Sie direkt eine kostenlose Testversion

 

© Copyright 1996 - 2018, i-net software; All Rights Reserved.